INFINITI оголошує набір на новий етап проекту Інженерна академія INFINITI. Кандидати можуть залишити свою заявку на сайті academy.infiniti.com та пройти перше випробування інженерних навичок. Студенти з найкращими результатами візьмуть участь у підсумковому конкурсі, фіналісти змагатимуться за право подальшої участі у проекті.

Переможці будуть працювати в технічному центрі команди F1 ™ Renault Sport Formula One ™ Team (Енстоні) і європейському інженерному центрі INFINITI (Кренфілда). Дана прошрамма стажування включає в себе переліт, проживання, корпоративний автомобіль INFINITI, оплату праці та можливість працювати поруч з провідними світовими інженерами у часи інновацій в автомобільній індустрії та спорті.

Інженерна академія INFINITI - глобальний освітній проект, який надає кращим талантам світу унікальну можливість пройти стажування в сфері інженерного мистецтва автомобілебудування і F1 ™. Протягом шести місяців стажування в INFINITI і шести місяців роботи в команді F1 ™ Renault Sport Formula One ™ Team, відібрані студенти проходять тренінги і курси, що проводяться інженерами світового рівня. В епоху, коли технології автомобілебудування і F1 ™ зближуються, Інженерна академія INFINITI - унікальний шанс розвинути талант молодих інженерів відразу у двох напрямках, беручи участь як у розробках серійної продукції INFINITI, так і в гоночних проектах F1 ™. Розподіл між цими напрямками принесе переваги як майбутнім власникам автомобілів INFINITI, так і пілотам болідів команди F1 ™ Renault Sport Formula One ™ Team.

 

Будучи глобальним брендом, через Академію, INFINITI приносить два ключові елементи в команду F1 ™: експертизу в системах рекуперації (ERS) в рамках технології Performance Hybrid і міжнародну команду молодих інженерів зі свіжими поглядами та ідеями.

 

Технічне партнерство INFINITI і команди F1 ™ Renault Sport Formula One ™ Team стартувало на початку гоночного сезону 2016 року як прагнення до інформування публіки про розробки і ноу-хау INFINITI, включаючи ринкове лідерство в спортивній гібридній технології, багато в чому схожою з тією, що використовується у F1 ™.