CUSTOMER

«Ми знаємо, що час це вкрай цінна валюта, саме тому представники INFINITI докладають максимум зусиль, щоб незабутній досвід зіткнення з брендом у наших клієнтів починався, тільки-но вони переступають поріг фірмового техцентра, і тривав протягом усього часу володіння автомобілем, - заявив Ренді Паркер , Віце-президент INFINITI Americas. - Ми прагнемо, щоб наші клієнти отримали максимум на кожну секунду перебування в світі INFINITI - від привітання наших сервіс-консультантів в привабливій атмосфері техцентру INFINITI, до моменту, коли вони залишають центр, отримуючи справжнє задоволення від ідеального рівня комфорту і динаміки свого автомобіля ».

Рейтинг «задоволеності покупців сервісним обслуговуванням» від J.D.Power включає п'ять категорій, безпосередньо пов'язаних з обслуговуванням клієнтів в дилерському центрі: кваліфікація сервіс-консультантів, процедура видачі автомобіля, рівень оснащення техцентру, якість обслуговування і процедура приймання на сервіс. INFINITI отримала топові оцінки у всіх категоріях, причому найбільший прогрес відзначений в рівні кваліфікації сервісних консультантів.

Свой безумовний успіх компанія INFINITI пов'язує із сильною дилерською мережею, ефективному відстеженню відгуків клієнтів, високими стандартами оснащення та оздоблення техцентров, висококласними програмами навчання персоналу.

Індекс «задоволеності клієнтів сервісним обслуговуванням» J.D.Power оцінює роботу як мережевих, так і незалежних техцентров, що спеціалізуються на регламентному обслуговуванні і поточному ремонту автомобілів у віці від 1 до 5 років. У минулому INFINITI вже чотири рази очолювала престижний рейтинг в 1990-му, 1994-му, 1996-му і 2003-му роках.