VC-TURBO

Париж - INFINITI надає можливість відвідувачам Паризького автосалону 2016 заглянути в майбутнє автомобілебудування вже сьогодні.

INFINITI VC-Turbo (Variable Compression-Turbocharged) - перший в світі серійний двигун зі змінним коефіцієнтом стиснення, і один з найбільш технологічно досконалих двигунів внутрішнього згоряння в історії. Через понад 20 років науково-технічної роботи новий чотирициліндровий бензиновий двигун INFINITI VС-Т з турбонагнітачем став великим технологічним проривом в сегменті силових агрегатів внутрішнього згоряння.
Роланд Крюгер (Roland Krueger), колишній глобальний президент INFINITI прокоментував розробку нового двигуна: «Революційний двигун VC-Turbo являє собою величезний крок вперед у цій області розробок. Інженери вважають, що використовуючи можливість управління ступенем стиснення, технологія внутрішнього згоряння зможе зробити новий прорив.

Новий двигун буде встановлюватися на всі нові моделі INFINITI з 2018 року».

Рівень шуму і вібрацій VC-Turbo значно нижче, ніж у традиційних двигунів внутрішнього згоряння (особливо дизельних), крім того, він легше і компактніше моторів V6 аналогічної потужності. При цьому двигун працює в діапазоні від 8: 1 (характерному для спортивних двигунів) до 14: 1 (виробники вибирають цей коефіцієнт стиснення для зниження витрати палива).
Технологія VC-Turbо є значним проривом для двигунів внутрішнього згоряння, поряд з такими віхами, як рідинне охолодження, впорскування палива, каталітичні конвертори і турбонагнетатели. Поява двигуна зі змінним коефіцієнтом стиснення задає нові стандарти потужності, економічності і рівня викидів для майбутніх двигунів вже сьогодні.